Præsentation af hvordan storytelling kan have mere effekt på bundlinjen end megen traditionel markedsføring, og hvordan den gode fortælling kan være en stærk faktor både hvad angår ekstern og intern kommunikation
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret i farver
Sprog
dansk
Emnetal
60.1
Beskrivelse
På omslaget: Strategisk storytelling for virksomheder
ISBN
9788799837199
Udgave
1. oplag (2015)
Omfang
71 sider
Forlag
Get Ajour
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
På hjemmesiden
- Nyhed
Anja Klemp Vilgaard
Anja Klemp Vilgaard (f. 1972) er uddannet journalist og har en bachelor i historie. I 2012 stiftede hun storytellingbureauet Get Ajour, der har til huse lige over for Kronborg,Læs mere
Anmeldelser
Lektørudtalelse
Fin lille, kort introduktion til emnet, der dog enkelte steder balancerer på grænsen til en reklame for forfatterens virksomheds ydelser. Den lægger vægt på bevidstgørelsen af, hvorfor storytelling er vigtigt at beskæftige sig med som virksomhed. De konkrete anvisninger på, hvordan man kommer i gang er kun kort berørt i slutningen af bogen. En god lille appetitvækker til emnet