Driftsinformation

Her på siden fremgår det, hvis der er nogle kendte tekniske fejl på nogle af bibliotekets tilbud.

eReolen og eReolen GO skifter loginfunktion

Tirsdag d. 29. november bliver loginfunktionen opdateret. Det bevirker at eReolen og eReolen GO, og de tilhørende apps lukker i tidsrummet 00:00 til kl. 07:00.

Allerede downloadede titler kan anvendes, men ellers er alle funktioner ude af drift.

Når du som bruger logger ind igen, så bliver du ført til en ny ekstern login side, der svarer til den bibliotekerne har. Det er en ”Single Sign On”-løsning, der gør det muligt at skifte til en anden bibliotekshjemmeside, uden at skulle logge ind på ny.
Når du logger ind skal du vælge biblioteket i din bopælskommune - Helsingør, ellers kan du ikke logge ind.

Der kan mangle noget information om dig i biblioteketssystemet og dette kan medføre at du ikke kan logge ind på eReolen eller eReolen GO. I så fald, så kontakt biblioteket og gør opmærksom på at du prøver at logge ind, og at du muligvis mangler at få udfyldt kommunefeltet i bibiotekssystemet.

Når biblioteket har opdateret dine oplysninger, kan der gå op til én time før du kan benytte eReolen og eReolen GO.

Ustabil drift onsdag d. 30. november kl. 6-8

Der er et vedligehold af de bagvedliggende systemer, bl.a. Bibliotekslogin, der medfører at bibliotekernes hjemmesider, Filmstriben, Bibliotek.dk, Netpunkt m.fl. er utilgængelige onsdag morgen mellem kl. 6-8.

Andre problemer?

Skriv eller ring til os, hvis du i øvrigt oplever, at nogle af vores tilbud er ude af drift. 

Telefon: 49 28 36 20
E-mail: biblioteket@helsingor.dk