Driftsinformation
Problemer med at logge ind i Chrome og artikler fra Infomedia og Digital Artikelservice fejler pt. Flytte Huskeliste fra eReolen over på bibliotekets hjemmeside.
Flere biblioteksbrugere oplever fejl ved indlogning med Chrome
Bruger der bruger Chrome får ofte fejl, når de forsøger at logge ind.
Det kan hjælpe at lukke browseren helt ned og prøve igen eller bruge fx Edge. Vi har dog enkelte bruger, der også oplever problemer i andre browsere. Man kan prøve at bruge Bibliotekets app. Er det er en e-bog eller lydbog man gerne vil låne, kan det være en løsning at bruge eReolens app.
Der arbejdes på at løse fejlen så hurtigt som muligt.
Artikler fra Infomedia og Digital Artikelservice fejler
Det er pt. kun muligt at se artikler fra Infomedia og Digital Artikelservice, hvis er logget ind som låner.
Tilgår man artiklerne unde at være logget ind, så fejler værkvisningen.
Vores leverandør arbejder på at løse fejlen.
Huskeliste på eReolen
Efter eReolen er blevet lagt ind på bibliotekernes egne hjemmesider er det desværre ikke muligt at migrere huskelisten fra apps og eReolens gamle website over på Folkebibliotekernes CMS, da det er to vidt forskellige systemer. Man skal derfor selv flytte huskelisten manuelt vha. den huskeliste, der stadig figurerer i eReolens app.
Beklager ulejligheden.
Oplever du problemer?
Ring eller skriv til os, hvis du oplever, at nogle af vores tilbud er ude af drift.
Telefon: +45 49 28 36 20
E-mail: biblioteket@helsingor.dk
Denne side er opdateret 3. oktober 2025