Forny dine lån på sms

Hvis du har oplyst dit mobilnummer er du tilmeldt vores sms-service.

OBS: Vi udsender kun sms i tidsrummet 08.45-20.00.

Hvis du oplever at modtage en sms udenfor dette tidsrum har der været forsinket levering fra sms-leverandørens side, eller mobilen har været slukket.

Vi udsender email døgnet rundt, så du kan opleve at have fornyet dine lån via en påmindelse på email, og efterfølgende få en sms kl 08.45 med samme påmindelse.

Besvar vores sms og forny

Når du får en sms fra 1910 med påmindelse om at aflevere,  kan du forsøge at forny alle dine hjemlån ved besvare sms'en med HKB FORNY ALLE og afvente svar.

Tjek den sms, vi sender tilbage

Alle dine lånte materialer bliver forsøgt fornyet. Du kan ikke selv vælge enkelte materialer til fornyelse. Du modtager inden for få minutter en sms retur med besked om, hvor mange lån, der kunne fornyes.  Du kan se detaljer om de lån, der ikke kunne fornyes ved at logge dig ind på Min side

Bemærk! Det er MEGET vigtigt

  • at du skriver HKB FORNY ALLE - ingen punktummer eller kommaer, for eksempel (men du må selv vælge, om det skal være med små eller store bogstaver)
  • at du har rettet dit mobilnummer, hvis du har
    fået nyt nummer. Det gør du på Min side - Redigér brugerprofil
  • Hvis du ikke kan få det til at virke, kan det skyldes at enten din mobil eller dit mobilabonnement har blokeret for at sende SMS til 4-cifrede numre. Check gerne indstillingerne på dit abonnement (og evt. din telefon) om ikke det er tilfældet.