Jubii-medstifteren Martin Thorborgs (f. 1970) personlige beretning om de op- og nedture, der har ramt ham som iværksætter; desuden giver han gode råd om bl.a. PR, sociale medier, markedsføring, personlig branding, brugerdrevet innovation, uddelegering, attitude og arbejdsglæde til nuværende og kommende iværksættere
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret (nogle i farver)
Sprog
dansk
Genre
erindringer
Emneord
Emnetal
99.4 Thorborg, Martin
Bidrag af
Beskrivelse
Indhold: Martin Thorborg ; Martin bliver iværksætter ; PR og de "gamle" medier ; De "nye" sociale medier ; Personlig branding ; Markedsføring ; Den danske iværksætterånd ; Har du, hvad der kræves for at blive en god iværksætter? ; Jubii ; Tilbage til kælderen - iværksætter igen ; Forfatteren og foredragsholderen ; AMINO og de danske iværksættere ; USA og kloden rundt ; Brugerdrevet innovation ; Thorborgs 10 leveregler
ISBN
9788799116607
Udgave
2. udgave, 1. oplag (2013)
Omfang
215 sider
Forlag
One2speak
Målgruppe
alment niveauvoksenmaterialer